الأربعاء، 18 فبراير 2009

انا والاثاره


هو موضوع شغل بالى فى الفتره الاخيره ....هو ليه البنات بيلبسلوا لبس بالطريقه المثيره لحاجات كتير بقى منها على سيبل المثال لا الحصر طبعا (شهوه الرجال _ سخط الكبار ...الخ ) ومن الملاحظ ان فى بعض البنات بيلبسوا بالمنظر ده وهما مش راضين عن نفسهم _ شىء عجيب والله_ تيجى تقولها طيب بتلبسى كده ليه تقولك علشان انا اتعودت البس كده . ماما عودتنى البس بالطريقه دى واحط مكياج بالطريقه دى ومش عارف خلاص اغير منها . واحد يسألنى سؤال محرج ويقولى وانت ايه اللى فكرك بالموضوع ده دلوقتى هجاوب عليه بكل بساطه واقله بص يا تافه: انا حصل معايا موقف لطيف اعد فى العربيه راجع من الجامعه اعد جنب الشباك كافى خير شرى لا بهش ولا بنش لقيت واحده كتكوته اموره قطقوطه _ كفايه كده عشان الراقبه ( الواحد مش مستغنى عن عمره) _ جت اعدت جنبى انا طبعا كانت نسبة الايمان عندى مرتفعه فى الوقت ده وكنت لابس الهندفرى _السماعه بتاع الودن يعنى _ ومشغل قران شويه والعربيه مشيت وعشت مع الطريق لقيت صابع عامل زى سن الابره بيتغز فى رجلى _ متحاسبى يا ست انتى خلى عند اللى .....دم بالراحه شويه ( طبعا مش قلت كده خالص .دا كنت ناوى اقوله قبل ما ابص فى وشها ولكن بعد ما بصيت نسيت اللى كنت عايز اقوله ده ) _ ايوه فى ايه؟ انا قولت هتقولى متدفع الحساب يا روح ......وطبعا مش قالت كده ....تخيل انا بخيالك الواسع طلبت ايه؟......طلبت منى ابعتلها السوره اللى انا مشغلها دى بلوتوث ...طبعا انت تبص من فوق ومن تحت وتستغرب ازاى واحده عامله فى نفسها تطلب الطلب ده ...طبعا بعتهلها كنت عايز اكلمها فى الموضوع اللى انا بكلمكم فيه دلوقتى بس قلت بلاش يا عم لحد من اللى اعدين جنبك فى العربيه يقيم عليك الحد..........

وبعد اللى حصل ده وانا بفكر ازاى نعمل حمله نوقف اللى بيحصل ده

لو حد عنده اقتراح يطلب 0900 0900

وكل يوم نسمع حوادث اغتصاب حوادث تحرش ليه دا كله بيحصل يا جماعه ؟؟؟؟؟

اكيد الجواب معروف ......

واسف جدا انى طولت عليكم

وعيش وعيشى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق